מוסך שירות טיפולים למכוניות יוקרה
  • פנה אלי הבעלים של מוסך אשר ניהל  את העסק מזה 30 שנה, העסיק כ-6  עובדים וכעת שמע שעומדים לפתוח מוסך חדש  ומתחרה באזור.  היה צורך  לעשות חשיבה מחודשת לגבי המשך ההתנהלות  העסקית שלו  עם כניסת  המתחרה.  פתיחת מוסך חדיש ומתקדם  באותו אזור תהווה  תחרות  שתביא לקריסת העסק שלו באופן ודאי .בשנים האחרונות נדרש להשקיע ולהתאים את המוסך לפי הדרישות של חברת האם אך הפערים וההשקעות רק הלכו וגדלו.
  • לאחר התלבטויות רבות קיבל היזם החלטה על סגירת העסק והשאלה שנשאלה היא איך לעשות את המהלכים בצורה הנכונה ביותר ? התוכנית הייתה למכור את העסק. היזם ניהל  משא ומתן עם המשקיעים  לרכישת המוסך הקיים כולל המוניטין והציוד ואף  מעבר של היזם  ביחד עם הצוות המיומן שלו  לעבוד במוסך החדש שיבנה.(דבר שיצר  WIN WIN לשני הצדדים)

התוצאה : בסופו של התהליך  היזם קיבל תמורה עבור המוסך , עבור הציוד, המלאי, וגם עבור המוניטין. הוא עבר ביחד עם צוות העובדים  לעבוד במוסך החדש. כך שכולם יצאו מרוצים .

מה עשינו:   חשיבה אסטרטגית, ניהול משא ומתן,  יצירתיות, העצמה. WIN WIN מצד המוסך החדש ומצד היזם שלי. ניתוח חוזקות / חולשות, ייעוץ פיננסי.     גם החלטה על סגירת עסק צריכה  להיעשות  נכון !!.