מעצבת פנים

התוצאה: לאחר הכנת החומרים יצאה לאה לתאם פגישות ובעזרת הקשרים המשפחתיים והמיקוד שיצרנו  הצליחה לסגור עסקאות ולקבל  פרויקטים . ואף הגיע לשלב בו יכלה לדחות לקוחות שלא התאימו לה .  

מה עשינו:  הגדרנו  את  התחום בו לאה תעסוק, תוך  מיקוד השיווק לקהל היעד שעמו בחרה לעבוד (מגזר דתי חרדי) . הכנת תיק עבודות מרשים,  דיסק שיינתן  ללקוח עם דף פרופיל כרטיס ביקור . תמחור לשעת עבודה ולפרויקטים,  הכנה לפגישות  פרזנטציה, הדרכה  בנושא מכירות וסגירת עסקאות, ניהול זמן נהלי עבודה וגאנט לפרויקטים.   התהליך כלל גם העצמה אישית והכרה בחוזקות,  במקצועיות ובמוטיבציה הגבוהה של  היזמת .