מעצבת פנים אדריכלית

דנה (שם בדוי) הגיעה לחוצה מאוד לפגישה שלנו.. היא כבר 8  שנים בתחום ולאחרונה מרגישה ירידה בהיקף הפעילות שלה.  תכלס, היא אומרת לי  אני לא מבינה בכלל באינטרנט ועד כה לא היתי צריכה בכלל לשווק .. הכל הגיע אלי מפה לאוזן...אבל אולי כדאי שבאמת אעשה קצת סדר בעסק שלי ואבנה שוב את היסודות כדי שאוכל לגדול ולהתפתח ולהרויח יותר..

 חייכתי לדנה ואמרתי לה, הגעת למקום הנכון.. ומיד התחלנו לעבוד.. עשיתי לדנה "תחקיר" כדי להבין את העסק שלה, מי הלקוחות? איזה סוגי עבודות יש לה ואלו היתה רוצה/חולמת לקבל ?.. 

מה עשינו: התעסקנו גם קצת בנהלי העבודה שלה  שהיו זקוקים לרענון .. והתחלנו ליצור את הנוכחות שלה במדיה הדיגיטלית... כולל בניית אתר אינטרנט, דף פייסבוק, דפי נחיתה, כתיבה שיווקית ועוד.. 

התוצאה :התהליך שינה את פני העסק וההתנהלות של דנה.. לאחרונה אף קלטה  עובדות שיסייעו לה בעבודה ובניהול המשרד.. ולדבריה גם ההכנסות גדלו  וממשיכות לעלות  .