מרכז מבקרים " כרמל"  פרויקט משרד התיירות

מרכז מבקרים "כרמל"  למורשת הדרוזית בעוספיא. הוקם על ידי ראגא מנסור ואחותה  באזור ה"עתיק" של הכפר. לאחר שסיימו את מלאכת הקמת המרכז הבינו שהמשימה להביא את הלקוחות אינה פשוטה ואם לא יפעלו מידית יאלצו לסגור את המקום. בתהליך הייעוץ נבנו חבילות (מוצרים- שירותים ) ייחודיות הכוללות תוכן וכיבוד . הוגדר מיהו קהל היעד ולשם הופנו מאמצי השיווק. (לקוחות פרטיים, ארגונים וחברות) נבנתה נוכחות אינטרנטית, נבנה אתר באינטרנט, דף פייס בוק.

התוצאה: ..היומן החל להתמלא בהזמנות והמקום  התמלא בקבוצות של  מבקרים שהביאו לשיפור בהכנסות  ..אין ספק שהיו גם רגעי משבר וספקות   האם להמשיך, האם זה אפשרי? האם אני מסוגלת?... אבל הכלים   שרכשה הן הניהוליים, הפיננסיים  והשיווקיים העלו אותה על הדרך הנכונה.

מה עשינו: חשיבה אסטרטגית, הגדרת קהל היעד ומיקוד פעילות שיווקית  ,שיווק  תוך ושימוש בכלים אינטרנטיים , עזרה בתכנון הפיננסי, עזרה בניהול זמן, הרבה העצמה  ותמיכה ליזמות נשית פורצת דרך במגזר הדרוזי. מיקוד בקהלי יעד רלוונטיים, קבלת החלטה אסטרטגית מה  להציע לכל קהל ואיך ייראה הביקור, אופן הפניה לאותו הקהל, הכנת  חומרים שיווקיים. בניית אתר אינטרנט וקידומו, פתיחת דף פייס בוק,  דוורים , מוצרי פרסום  הגדלת "סל " השירותים ועוד...       ממליצה לבקר !! חוויה מיוחדת.